Հայաստանի մէջ կտրուկ նուազած է հետաքրքրութիւնը յայտնի ընկերային ցանցերու, յատկապէս Facebook-ի եւ Instagram-ի նկատմամբ։ Հարեւան Վրաստանի մէջ նոյնպէս Facebook-ի հանրաճանաչութիւնն ինկած է, բայց ոչ էականօրէն, ինչպէս Հայաստանի մէջ։
Այսպէս, Statcounter-ի 2023 թուականի հոկտեմբեր ամսուան տուեալներով՝ Facebook-ը Հայաստանի մէջ զբաղցուցած է ընկերային ցանցերու շուկայի 47,97%-ը, Instagram-ը՝ 26,32%, X-ը՝ 4,17%, Printerest-ը՝ 13,78%, Youtube-ը՝ 4,56%-ը։
Անցեալ տարուան հոկտեմբերին պատկերն այսպիսին էր.
Facebook-ը Հայաստանի մէջ զբաղցուցած էր ընկերային ցանցերու շուկայի 63,51%-ը, Instagram-ը՝ 10,24%, X-ը՝ 4,1%, Printerest-ը՝ 13,95%, Youtube-ը՝ 4,28%:
Ըստ Statcounter-ի 2023 թուականի հոկտեմբերի տուեալներու՝ Facebook-ը Վրաստանի մէջ զբաղցուցած է ընկերային ցանցերու շուկայի 84,44%-ը, Instagram-ը՝ 4,93%, X-ը՝ 1,67%, Printerest-ը՝ 4,13%, Youtube-ը՝ 3,62%։
Անցեալ հոկտեմբերին Վրաստանի մէջ պատկերն այսպիսի տեսք ունէր.
Facebook-ը գրաւած էր ընկերային ցանցերու շուկայի 79,09%-ը, Instagram-ը՝ 4,91%, X-ը՝ 3,16%, Printerest-ը՝ 6,92%, Youtube-ը՝ 3,53%: