Եթէ Ատրպէյճանը Իրանով դէպի Նախիջեւան տանող այլընտրանքային ճանապարհ ունի, ապա այսպէս կոչուած «Զանգեզուրի միջանցքի» մասին խօսիլն անիմաստ է, սակայն Ատրպէյճանի արտաքին գործոց նախարարը պրիմիտիւ (տարրական) յայտարարութիւններով կը փորձէ ճնշում գործադրել Հայաստանի վրայ։ Այս մասին NEWS.am-ի թղթակցի հետ զրոյցի ժամանակ ըսած է իրանագէտ Վարդան Ոսկանեանը։
Ան յիշեցուցած է, որ ԽՍՀՄ-ի փլուզումէն անմիջապէս ետք Ատրպէյճանն ու Նախիջեւանը արդէն կապուած են Իրանի միջոցով։ Ոսկանեանը պարզաբանած է, որ այժմ միայն մէկ փոփոխութիւն կայ․ երթուղին կ'անցնի 44-օրեայ պատերազմի հետեւանքով բռնագրաւուած Ղարաբաղի տարածքով, իսկ Իրանի տարածքով անցնող ճանապարհի հատուածը կրճատուած է 100 քմ-ով։
Վարդան Ոսկանեան նշած է, որ Իրանն իր տարածքով Ատրպէյճանէն Նախիջեւան տանող ճանապարհը կ'ընկալէ որպէս Ատրպէյճանի եւ անոր ինքնավարութեան վրայ ազդեցութեան լրացուցիչ լծակ։ «Այսպիսով, Թեհրանը փորձում է թուլացնել թուրք-ատրպէյճանական ճնշումը Հայաստանի վրայ այսպէս կոչուած «Զանգեզուրի միջանցքի» հարցում։ Հասկանալի է, որ Պայրամով չի կարող խօսել Իրանի տարածքով միջանցքի մասին»,-ընդգծած է Ոսկանեանը։
Անոր խօսքով՝ չի կրնար ըլլալ նաեւ Հայաստանի տարածքով Երեւանի ինքնիշխան վերահսկողութենէն դուրս միջանցք։ «Պէտք է յստակ յայտարարել, որ Թուրքիան եւ Ատրպէյճանը Հայաստանի տարածքով ոչ մի միջանցք չեն ստանայ, քանի որ դա աղէտալի հետեւանքներ կ'ունենայ Հայաստանի համար։ Ըստ էութեան, առաջարկւում է բացել Թուրանի միջանցքը, ինչպէս այն անուանում էին ի սկզբանէ թուրքերը, սակայն այն վերանուանուեց՝ հաշուի առնելով այս տերմինի (եզրոյթի) նկատմամբ զգայունութիւնը Հայաստանում, Իրանում եւ Ռուսաստանում։ Ինչ վերաբերում է Հայաստանին, ապա այն նոյնիսկ կառավարութիւն չունի։ Ինչպէ՞ս կարելի է Բերձորը դատարկող մարմինը կոչել կառավարութիւն»,-եզրափակած է փորձագէտը։