Փութինէն դրական ազդակներ ստացած ենք. Փաշինեան

Փութինէն  դրական ազդակներ ստացած ենք. Փաշինեան

Եթէ այն, ինչը մենք երէկ պայմանաւորուեցանք, իր տրամաբանութենէն չշեղի, ապա մենք յառաջիկային «հայկական խաչմերուկի» ծրագրի շրջածիրէն ներս, մասնաւորապէս, երկաթուղիներու վերականգնման ոլորտին մէջ մեծ ներդրումներու անհրաժեշտութիւն կրնանք ունենալ: Այս մասին, այսօր՝ 24 նոյեմբերին, կառավարութեան նիստին յայտարարած է ՀՀ վարչապետ Նիկոլ Փաշինեան:

«Ուրախալի է, որ մենք այդ հնարաւորութիւնն ունենք: Ի հարկէ, դա մի ծրագիր է, որ համոզուած եմ, որ բոլոր դէպքերում միջազգային գործընկերները մեծ հետաքրքրութիւն կը ցուցաբերեն: Խօսքը հետեւեալի մասին է, որ Ռուսաստանի նախագահի հետ երէկ ունեցած բանակցութիւնների ընթացքում, մենք որոշակի ազդակներ ստացանք, որ կարող է լինել էական եւ լուրջ հնարաւորութիւն, որ մենք նորից վերադառնանք ու սկսենք Հորադիզ-Մեղրի-Օրդուբադ-Սադարակ-Երասխ երկաթուղիի վերականգնման աշխատանքը»,-ըսած է ան:

Փաշինեան նաեւ նկատած է. «Նախորդ դառը փորձը հաշուի առնելով, նորից ուզում եմ տեղեկատւութիւնը կիսել, բայց ասել, որ դեռեւս պէտք է այս ամէն ինչը վերահաստատուի եւ արձանագրուի, բայց լաւն այն է, որ մենք ֆինանսական հնարաւորութիւնների պրոբլեմ (խնդիր) չենք ունենայ», -ըսած է Փաշինեան։

Կառավարութեան վերջին նիստի ժամանակ խօսելով Երասխ-Ճուլֆա-Օրդուբադ-Մեղրի-Հորադիզ երկաթուղիի վերականգնման աշխատանքներու մասին, որու պայմանաւորուածութիւնը ձեռք բերուած էր 2021 թուականի 14 դեկտեմբերին Պրիւքսէլի մէջ, Փաշինեան տեղեկացուցածղ էր, որ Ատրպէյճանի նախագահը դրժած է այդ պայմանաւորուածութիւնը։

«Մի քանի օր անց Ալիեւն ինք է հրաժարուել պայմանաւորուածութիւնն ամրագրող փաստաթղթի ստորագրումից։ Ես պաշտօնապէս յայտարարում եմ, որ այսօր էլ պատրաստ եմ ստորագրել այս պայմանաւորուածութիւնը ամրագրող փաստաթուղթը», - ըսած է վարչապետը՝ շեշտելով՝ Ատրպէյճանն է որ կը հրաժարի նոր հաղորդակցութեան միջոցներու կառուցման առաջարկէն, որ Հայաստանը գրաւոր ձեւակերպած է եւ Ատրպէյճանին փոխանցած դեռ 2021 թուականի դեկտեմբերին։

Ատրպէյճանի հետ կապը վերականգնելու համար Հայաստանը Մեղրիի հատուածին մէջ 45 քիլոմեթրանոց երկաթգիծ պէտք է կառուցէր, կառավարութեան հաշուարկով, սա մօտ 200 միլիոն տոլար պիտի արժէար։