image

«Ինչպէս խաղաղ ըլլալ տագնապներու մէջ» Հայր Գէորգ Եպս. Ասատուրեան

«Ինչպէս խաղաղ ըլլալ տագնապներու մէջ» Հայր Գէորգ Եպս. Ասատուրեան

Հակառակ ղեկավարութեան բոլոր սկզբունքներու, Քրիստոս իր հետեւորդներուն առաջին օրէն յայտարարեց, որ քրիստոնեայ ըլլալու համար սուղ գին կայ վճարելիք: Ընդհանրապէս եթէ անձ մը ուզէ հետեւորդներ շահիլ, ամէն տեսակ սուտ խոստումներով կը փորձ համոզել զանոնք, որպէս զի կարողանայ թիւ հաւաքել իր շուրջը: Անշուշտ սուտ խոստումներով հանդէս եկողին համար մարդը կարեւոր չէ՝ այլ թիւերը: Սակայն Քրիստոս առաջին օրէն յստակօրէն ըսաւ՝ « ես ձեզ կը ղրկեմ իբրեւ ոչխարներ գայլերու մէջ» (Մտթ. 10:16). «Իմ անուանս համար ամէնուն ատելի պիտի ըլլաք» (Մտթ. 10:22). « ձեզ նեղութեան պիտի մատնեն եւ ձեզ պիտի սպանեն ու իմ անուանս համար բոլոր ազգերուն ատելի պիտի ըլլաք» (Մտթ. 24:9) . « ժամանակ ալ պիտի գայ, որ ամէն ո՛վ որ ձեզ սպանէ, այնպէս պիտի սեպէ թէ Աստուծոյ պաշտամունք կը մատուցանէ» (Յովհ. 16:2): Յիսուս այս բոլորը յայտնելով յստակ ըրաւ, որ թշնամանք կայ աշխարհի եւ Աստուծոյ արքայութեան միջեւ: Կարելի չէ ակնկալել, որ քրիստոնէութեան թշնամի եղող աշխարհը, խաղաղութիւն եւ հանգիստ պարգեւէ մեզի: Նկատենք սուրբերը եւ եկեղեցւոյ հայրերը. չկայ մէկը որ Քրիստոսի կողքին դիրք բռնեց, որու գլխուն այս աշխարհը մուրճի նման չհարուածեց: Այլ հակառակը. սուրբ հայրեր մեզի կ'ուսուցանեն, որ հալածանքէ զուրկ ըլլալը կը նշանակէ, որ մենք եւ աշխարհը համերաշխութեամբ նոյն ընթացքին մէջ ենք: Աշխարհ ըսելով կը հասկնանք այն սկզբունքներն ու մտածելակերպը, որ հակառակ է Քրիստոսի ուսուցումներուն: Դարձեալ սուրբ հայրեր մեզի կ'ուսուցանեն, որ աշխարհը նաեւ մեր կիրքերն ու մեղքերն են՝ ամէն ինչ որ կապուած է ''Հին Մարդուն'' հետ: Հետեւաբար քրիստոնէութիւնը յարատեւ պայքար մըն է մեզ շրջապատող աշխարհին եւ մեր կիրքերուն ու մեղքերուն հետ: Այս ընթացքին մէջ մեզի խոստացուած խաղաղութիւն կու գայ միայն Քրիստոսէ, որ ինքն է « խաղաղութեան իշխանը» (Ես 9:6): Երբ փնտռենք աշխարհէն այն ինչ որ Քրիստոսի մօտ կայ միայն, չարաչար պիտի սխալինք:

Հարկաւոր է քրիստոնեային համար այս ճշմարտութիւնները գիտնալ, որովհետեւ այլապէս իր կեանք տխրութիւններու եւ թշուառութիւններու շարք մը պիտի ըլլայ: Քրիստոսի եկեղեցի առաջին երեք դարերուն ամեհի հալածանքներ կրեց: «Քրիստոնեայ եմ» յայտարարութիւնը բաւարար էր, որ անձ մը մահուան դատապարտէ: Սակայն եւ այնպէս քրիստոնեայ հաւատքի լաւագոյն արտայայտութիւնները կը տեսնենք այդ հալածանքի տարիներուն ընթացքին: Երբ Ս. Կոստանդին կայսրին քրիստոնէութիւնը ընդունելով հալածանքները դադրեցան, քրիստոնէութիւնը սկսաւ երերալ: Եկեղեցին բարեկամացաւ քաղաքական իշխանութեան հետ եւ փառասիրութիւնն ու դրամասիրութիւնը ներս մտաւ եկեղեցական կեանքէն ներս: Այս պատճառով վանական եւ ճգնաւորական շարժումները սկսան երեւան գալ քրիստոնեայ շրջանակներէն ներս: Այս շարժումները պատասխան էին բոլոր անոնց, որոնք կը փափաքէին հեռու մնալ աշխարի ազդեցութենէն եկեղեցւոյ վրայ:

Մարդու փրկութեան գլխաւոր թշնամին իր անձն է: Այս պատճառով Տէր Յիսուս ըսաւ՝ «ով որ կ՚ուզէ իր անձը ապրեցնել, պիտի կորսնցնէ զանիկա եւ ով որ ինծի համար իր անձը կը կորսնցնէ, պիտի գտնէ զանիկա» (Մտթ. 16:25): Հայրերէն մին ըսած է ՝ «''ԵՍ''ը մարդուն անողոք թշնամին է... Եթէ յարձակողական չըլլանք անոր հանդէպ, ան ամբողջովին կը կործանէ մեզ»: Ներկայ աշխարհի մտայնութեամբ՝ մարդ անհատի կեանքի նպատակն է շոյել եւ գգուել ''Ես''ը. որպէս թէ այդ ձեւով ան պիտի գտնէ իր խաղաղութիւնը: ''Ես''ը սակայն, երբեք զինք պիտի չհանգստացնէ այլեւ միշտ պիտի փորձէ կործանել իր կեանքը:

Հետեւաբար եթէ կը փափաքինք մեր խաղաղութիւնն ու հանգիստը գտնել, պէտք է հեռու մնանք աշխարհի ազդեցութենէն. ինչպէս նաեւ պէտք է պայքարինք մեր ԵՍին դէմ, որպէսզի Քրիստոս գայ եւ բնակի մեր մէջ, տալով մեզի խաղաղութիւն եւ ուրախութիւն:

 

Նիւթը՝  «Ռատիօ Վատիկան»ի  Հայկական ծառայութենէն