Երկար տարիներ ԱՄՆ Արեւմտյան Թեմում Հոգեւոր ծառայություն մատուցած եւ Քահանայից Դասու նվիրյալ հոգեւորական՝ Արժ. Տ. Հովսեփ Քահանա Հակոբյանի էջից կարդում ենք՝
Ինձ թվում է, որ նա, ով տրամադրվում է աղոթելու, պետք է ինքնամփոփվի և որոշ չափով նախապատրաստվի, որպեսզի լինի ավելի փութաջան ու ժիր, ավելի ուշադիր աղոթքի ամբողջությանը:
Պետք է նմանապես իր մտքից վանի բոլոր նեղություններն ու խռովքները և աշխատի հիշել Աստծու մեծությունը, որին ինքը մոտենում է, մտածի, որ ամբարշտություն է նրան ներկայանալ առանց ուշադրության, առանց ջանքի, մի տեսակ անհոգությամբ, արձակ-համարձակ:
Վերջապես պետք է դեն գցել ամեն տեսակ օտարոտի մտածում: Աղոթքի կանգնելիս աղոթողը ձեռքերն Աստծուն ներկայացնելուց առաջ պետք է իր հոգի՛ն ներկայացնի նրան, աչքերը Բարձրյալին ուղղելուց առաջ պետք է իր մի՛տքը ուղղի նրան, նախքան վեր կենալը պետք է երկրային ամեն բանից անջատի իր միտքը` այն ամբողջությամբ մատուցելու համար տիեզերքի Տիրոջը․
վերջապես նա անհիշաչարությամբ պետք է մի կողմ դնի ու մոռանա այն բոլոր վիրավորանքները, որ կարծում է, թե հասցրել են իրեն, եթե ուզում է, որ Աստված մոռանա իր, իր մերձավորների և ողջամտության դեմ գործված չարիքը:
Քանի որ մարմինը կարող է շատ դիրքեր ընդունել, այն դիրքը, երբ մենք մեկնում ենք մեր ձեռքերը վեր և բարձրացնում մեր աչքերը դեպի երկինք, վստահաբար պետք է նախընտրելի լինի մյուս բոլոր դիրքերից, որպեսզի աղոթքի ժամանակ մարմինն արտահայտի պատկերը հոգու բոլոր տրամադրությունների:
Մենք ասում ենք, որ այս ձևով պետք է անել, երբ արգելքներ չկան: Բայց երբեմն հանգամանքները կարող են ստիպել մեզ, որ աղոթենք նստած, օրինակ` երբ ոտքերի ցավ ունենք, կամ նույնիսկ պառկած, երբ ջերմություն ունենք:
Նույն պատճառով, եթե, օրինակի համար, նավի մեջ ենք, կամ մեր գործերը թույլ չեն տալիս մեզ առանձնանալ` կատարելու համար աղոթքի մեր պարտականությունը, կարելի է աղոթել առանց արտաքին որևէ դիրք ընդունելու:
«Աղոթքի մասին»