Տնտեսութեան նախարար Գէորգ Պապոյեանն այսօր «Ազատութեան» հաղորդեց, որ Ատրպէյճանէն վրացական երկաթուղիով դէպի Հայաստան բեռերու տարանցման նախնական գինը համեմատաբար բարձր՝ ոչ մրցակցային համարուած է, բայց ներկայիս քննարկումները դեռ կը շարունակուին:
«Մի կողմում վրացական երկաթուղային ընկերութիւնն է, միւս կողմում հացահատիկ կամ բենզին ներմուծող ընկերութիւններ են, բնականաբար, պէտք է բանակցեն, գտնեն լաւագոյն տարբերակը»,-ըսած է նախարարը՝ նշելով, որ այդ հարցերով ինքը չի զբաղիր:
Վարչապետ Փաշինեան անդրադառնալով վրացական երկաթուղիի տարանցման սակագինի հետ կապուած խնդրին, ըսած էր, որ եթէ հարցը չկարգաւորուի, ապա տրամաբանօրէն տնտեսվարողները այլընտրանքային ձեւեր պիտի փնտռեն՝ ներմուծումը եւ արտահանումը ապահովելու համար:
Պապոյեան այսօր փակագիծեր բացաւ այդ այլընտրանքի մասին. - «Իմ կարծիքով շատ լաւ ժամանակ է, որ Հայաստանի եւ Ատրպէյճանի միջեւ ցամաքային սահմանը բացուի եւ այն, ինչ երկաթուղիով գալիս է մինչեւ Հայաստանի սահման եւ այդտեղից մուլտիմոդալ եղանակով տեղափոխուի դէպի բեռնատարներ եւ Հայաստան -Ատրպէյճան ցամքային սահմանով գայ: Ես կարծում եմ դրան խանգարող ոչ մի հանգամանք չկայ ե՛ւ Հայաստանում, ե՛ւ Ատրպէյճանում: Իմ տպաւորութեամբ բիզնեսներն էլ են պատրաստ դրան», - ընդգծած է նախարարը:
Պապոյեան ըսած է, որ եթէ ատրպէյճանական կողմը պատրաստ ըլլայ, կրնան այդ եղանակին անցնիլ: