image

«Վարդավառ» բառն աւելի որոնուած է, քան Ճէնիֆըր Լոփեսը

«Վարդավառ» բառն աւելի որոնուած է, քան Ճէնիֆըր Լոփեսը

Աշխարհահռչակ երգչուհի, դերասանուհի Ճենիֆըր Լոփեսի համերգի հետ կապուած` այս օրերուն Googlе որոնողական համակարգի մէջ Հայաստանի նկատմամբ հետաքրքրութեան արտառոց աճ չէ նկատուած։ Այս մասին «Sputnik Արմենիա»ի հետ զրոյցին ըսած է մետիափորձագէտ Սամուէլ Մարտիրոսեանը։

Ըստ անոր` Վարդավառի ժամանակ «Հայաստան» անունը Googlе–ի մէջ աւելի շատ որոնած են, քան այս օրերուն։

«Բայց պէտք է հաշուի առնենք, որ նախ Ջենիֆեր Լոպեսն արդէն երկրորդ էշելոնի աստղ է, յետոյ սա նրա շրջագայութեան մի մասն է միայն։ Նա գնում է քաղաքից քաղաք, երկրից երկիր, այնպէս չէ, որ սա իր վերջին համերգն էր, որ սրա վրայ սեւեռուի ամբողջ աշխարհը։ Լոպեսի համերգի վրայ սեւեռուել էին միայն հայ օգտատէրերն ու ՀՀ կառավարութեան անդամները»,– նշած է մետիափորձագէտը։

Սամուէլ Մարտիրոսեանը յիշեցուցած է, որ Քիմ Քարտաշեանի Հայաստան այցի ժամանակ, ի տարբերութիւն այս օրերու, Googlе–ի մէջ «Հայաստան» բառն աննախադէպ շատ որոնած էին։

«Այդքան շատ քանակի երբեք չէր եղել, բայց Հայաստանը որոնողական համակարգում շատ մեծ թուերի է հասել օրինակ`պատերազմի օրերին, ինչպէս նաեւ «Դա Վինչիի ծածկագիրը» ֆիլմից յետոյ, երբ դրուագ կար, որտեղ գլխաւոր հերոսները Հայաստանի մասին են խօսում»,–ըսած է ան։

Սամուէլ Մարտիրոսեանը աւելցուցած է, որ չհաշուած այս քանի մը եզակի դրուագները` մեր երկրին մէջ դրական մետիաազդեցութիւն առաջացնել չեն յաջողիր, ի տարբերութիւն հարեւան Վրաստանի, որոնք, ըստ փորձագէտի, այս հարցով շատ աւելի ճկուն են։