image

Վադիմ Գրիգորյան` «Մարքեթինգի ոսկե տղան»

Վադիմ Գրիգորյան` «Մարքեթինգի ոսկե տղան»

Forbes-ը նյութ է պատրաստել մեր հայրենակցի` Վադիմ Գրիգորյանի մասին, ում եւրոպական մարքեթինգային աշխարհում կոչում են «Մարքեթինգի ոսկե տղա»: Ամիսներ առաջ Վադիմ Գրիգորյանը թողել է Pernod Ricard միջազգային ընկերության  մարքեթինգային տնօրենի պաշտոնը և աշխատանքի անցել շոտլանդական  վիսկիի նշանավոր Royal salut ընկերությունում: Վադիմ Գրիգորյանը նոր շունչ է հաղորդել 1801 թվականին հիմնված այս ապրանքանիշին` վարելով ստեղծագործ մարքեթինգ: Նա համարում է, որ շքեղությունն ու ստեղծարարությունը միմյանց փոխկապակցված երկու գործոններ են, որոնք հայ մարքեթոլոգը  կիրառում է իր աշխատանքի ընթացքում: Դեռևս Pernod Ricard-ի հետ աշխատելու տարիներին, նա կյանքի էր կոչել մի նախագիծ, որը վերակենդանացնում էր 1985-ին Absolut Vodka-ի ձևավորման հիշողությունները:  Դրանից հետո ընկերությունը հիմնեց   Absolut Art գրասենյակը` համագործակցելով այնպիսի նշանավոր արվեստագետների հետ, ինչպիսիք են  Էնդի Ուարհոլը, Դեմիեն Հերսթը,  Քիթ Հարինգը և ուրիշներ:  Ավելի ուշ, Վադիմ  Գրիգորյանի ստեղծագործական ղեկավարությամբ ընկերությունը հիմնել է նաև  Absolut Art Awards-ը`աջակցելով մի շարք   արվեստագետների: Հենց մեր հայրենակցի համար է Pernod Ricard-ը հորինել Ստեղծարարության և շքեղության մարքեթինգի տնօրենի պաշտոնը` ընկերությունում:

Գրիգորյանի վերջին աշխատանքներից էր  անցնող շաբաթավերջին բարձրաշխարհիկ ընթրիքի հրավերը` աշխարհի ամենագեղեցիկ քաղաքներից մեկում` Քեյփթաունում: Ընթրիքը հովանավորում էր  Royal salut-ը,  իսկ հրավիրված բարձրաստիճան հյուրերը նշում էին Royal salut-ի և  Sentebale բարեգործական կազմակերպության համագործակցությունը: Ընթրիքին մասնակցել է նաև Sentebale-ի հիմնադիրներից արքայազն Հարրին:

Ամսագիրը բարեգործական այդ ընթրիքը անվանել է խմիչքի և արվեստի համադրություն և նշել, որ Վադիմ Գրիգորյանից առաջ ոչ ոք համարձակություն չի ունեցել խմիչքի գաղափարը համադրել արվեստի հետ: