2013-ից հետո առաջին վայրէջքը՝ Հալեպի միջազգային օդանավակայանում... Կյանքից հեռացել է առաջին հայը, որ 1946-ին ոտք է դրել մայր հողի վրա... ԱՄՆ-ն չի մասնակցի թուրքական ռազմական օպերացիային Սիրիայում... Վահան Թոթովենց. Մարանը...
Լիբանանահայ ամերիկուհին Հայաստանում. Սկզբից կամավոր, հետո՝ բիզնեսմեն
Լիբանանահայ ամերիկուհին Հայաստանում. Սկզբից կամավոր, հետո՝ բիզնեսմեն
13 January 2020 , 10:06

Թալին Քևոնյանը Հայաստանը զգացել է ամենատարբեր կողմերից՝ որպես կամավոր, զբոսաշրջիկ, մասնագետ և հիմա արդեն որպես իր սեփական բիզնեսի հիմնադիր: Այս դերերից յուրաքանչյուրում լիբանանահայ ամերիկուհին իր աչքերով է տեսել այն անհավատալի փոփոխությունը, որը երկիրը կրել է «ցուրտ ու մութ տարիներից» հետո, իսկ այդ տարիների Հայաստանին Թալինը հանդիպել է անձամբ: Ահա այդպես՝ նա գիտակցեց, որ սրճարանների ապակիներից ու Կասկադի աստիճաններից անդին տողատակի սոցիալական հիմնախնդիրները ոչ միշտ են տեսանելի դառնում այցելուների համար: Հոգնելով մոտ երկու տասնամյակ ձգվող գնալ-գալուց՝ Թալինը վճռեց՝ հաջորդ անգամ վերադառնալու է Հայաստան ընդմիշտ մնալու մտադրությամբ: Շուտով նա հիմնեց իր սեփական բիզնեսը:
Աշխարհով մեկ շրջագայելուց, կրթություն ստանալուց և կարիերայում հաջողելուց հետո նրան իր հայրենիք բերեց ոչ ավել, ոչ պակաս «հացահատիկների մայրը»՝ քինուան, կամ ինչպես հայերեն է թարգմանվում՝ սագախոտը: Տեսնելով Հարավային Ամերիկայում ինկերի ժամանակներից մեծ տարածում ունեցող բուսատեսակի դաշտերը՝ նա հասկացավ, որ ձեռքերով մշակվող այս բույսը հեշտությամբ սիրելի կդառնա հայ ֆերմերների համար: Այսպես էլ ստեղծվեց «Մելինեի պարտեզ»-ի գաղափարը: 2015 թվականի ապրիլից սոցիալական ձեռնարկությունը սկսեց աշխատանքը՝ տեղական շուկա ներմուծելով առողջարար հատիկավորներ՝ քինուայի, եղեսպակի սերմեր, կոսկոսի յուղ և լուսանցքներում հայտնված համայնքներում զարգացնելով արտադրական գործընթացները: «Մելինեի պարտեզ»-ի թիմը տեղաբնակներից կազմված ընտրանի է, որն աշխատում է վեցժամյա մշտական և 75 սեզոնային ժամաքանակի ռեժիմով: Նրանք համարձակորեն խախտել են գյուղատնտեսության ժամանակակից նորմերը. աշխատակիցների մեծ մասը կանայք են: Թալինի առաքելությունն առանցքային փոփոխություն է բերում հայկական մտածողություն. «Ինչու՞ ենք մենք միշտ ինչ-որ բան անում արտահանելու համար: Ինչու՞ չանել մի բան Հայաստանում հենց Հայաստանի համար»: Փոքրիկ անհատական ներդրումները գյուղոլորտում կապահովեն համայնքային կայուն զարգացումը:
Ի՞նչ է նշանակում Հայաստանում որպես հայրենադարձ ապրելը, երբ արդեն իսկ բնակվել ես աշխարհի ամենատարբեր քաղաքներում՝ Լոս Անջելես, Փարիզ, Սան Պաուլո և Վաշինգտոն: Թալինը նշում է, որ արագ զարգացող, կոսմոպոլիտան կապիտալով միջավայրում լինում են ժամանակներ, նրան թվում է՝ Հայաստանն աշխարհի կենտրոնն է, որովհետև այնքան բան է կատարվում: Չնայած նա սիրահարված է այստեղի «Ա+ կենսաձևին», մրևնույն է, արդեն հոգնել է բարեհամբույր տեղաբնակների «պատվավոր հայաստանցի» տիտղոսից: Հիմա իրական ժամանակն է հաղթահարելու այն պատնեշը, որ կա սփյուռքահայի և ոչ սփյուռքահայի միջև, դադարել Հայաստանը համեմատել այլ երկրների հետ և գիտակցել, որ փոփոխություններն ու առաջընթացը չեն լինի, եթե երկու կողմն էլ ակտիվորեն չմասնակցեն դրանց:
Թալինն այս ամենից հետևություն է անում. «Դուք եք որոշում ձեր ով լինելը, ոչ թե շրջապատող միջավայրը»: Եթե դուք դժգոհ եք իրադարձությունների ընթացքից, հիմա իսկը ժամանակն է մի բան ձեռնարկելու համար: Միայն խոսելը չի օգնի, քանի որ ի վերջո «Ժամանակը փոփոխությունների պատճառ չի հանդիսանում, եթե չկան գործողություններ»: Եթե դուք ջանասիրաբար աշխատում եք, պահպանում եք կանոնները և հետևողական եք, Հայաստանը բերրի հող է դառնալու ավելին, քանի հիմա եք: Վերջիվերջո, «եթե մի փոքրիկ քար նետեք Սևանա լիճ, տատանումները կտեսնեք ավելի հեռվում, քան եթե այն նստեիք խաղաղ օվկիանոս: «Ճիշտ է՝ հայրենադարձությունը բոլորի համար չէ, սակայն պակաս ճիշտ չէ նաև, որ գալու համար «հարմար ժամանակ» չկա, ուղղակի պետք է անել վճռական քայլը»:

 

Սփյուռքի գլխավոր հանձնակատարի գրասենյակ

 

 

Լրահոս
Ամենաընթերցվածը
Օրվա
Շաբաթվա
Ամսվա
One of the world's oldest civilizations, Armenia once included Mount Ararat, which biblical tradition identifies as the mountain that Noah's ark rested on after the flood. It was the first country in the world to officially embrace Christianity as its religion (c. A.D. 300).In the 6th century B.C. , Armenians settled in the kingdom of Urartu (the Assyrian name for Ararat), which was in decline. Under Tigrane the Great (fl. 95–55 B.C. ) the Armenian empire reached its height and became one of the most powerful in Asia, stretching from the Caspian to the Mediterranean seas. Throughout most of its long history, however, Armenia has been invaded by a succession of empires. Under constant threat of domination by foreign forces, Armenians became both cosmopolitan as well as fierce protectors of their culture and tradition. Over the centuries Armenia was conquered by Greeks, Romans, Persians, Byzantines, Mongols, Arabs, Ottoman Turks, and Russians. From the 16th century through World War I, major portions of Armenia were controlled by their most brutal invader, the Ottoman Turks, under whom the Armenians experienced discrimination, religious persecution, heavy taxation, and armed attacks. In response to Armenian nationalist stirrings, the Turks massacred thousands of Armenians in 1894 and 1896. The most horrific massacre took place in April 1915 during World War I, when the Turks ordered the deportation of the Armenian population to the deserts of Syria and Mesopotamia. According to the majority of historians, between 600,000 and 1.5 million Armenians were murdered or died of starvation. The Armenian massacre is considered the first genocide of the 20th century. Turkey denies that a genocide took place and claims that a much smaller number died in a civil war.read more: Armenia: Maps, History, yerevanvideo.com Geography, Government, Culture