image

Միայն ու միայն փողն է, որ հայ երիտասարդին բռնի կերպով իր կողմն է քաշում

Միայն ու միայն փողն է, որ հայ երիտասարդին բռնի կերպով իր կողմն է քաշում

Վերջերս Արցախի Խաչմաչ գյուղում ավարտվեցին ռեժիսոր Ջիվան Ավետիսյանի «Վերջին բնակիչը» ֆիլմի նկարահանումները: Ֆիլմում  դեր ունի նաեւ արձակագիր, դրամատուրգ, դերասան   Էլֆիք  Զոհրաբյանը: «Արեւելք»-ը հարցազրույց ունեցավ Վանաձոր քաղաքում բնակվող երիտասարդ արվեստագետի հետ:

 

-Ի՞նչ դերով եք հանդես եկել  «Վերջին բնակիչը»  գեղարվեստական  ֆիլմում:

 

-Ֆիլմում  հանդես  գալու  հրավերը  ստացել  եմ   կինոռեժիսորի կողմից: Արտաքին տվյալներիս  պատճառով (կամ շնորհիվ) արդեն 4-րդ անգամն  եմ ստանձնում  օտարազգի ներկայացուցչի դեր:  Իմ դերը, որն առնչվում է գլխավոր դերակատարներից մեկին` Սոս Ջանիբեկյանին,    ռուս զինվորականի  կերպար է:   «Գարեգին Նժդեհ»-ում ունեցածս  դերակատարումից հետո սա բոլորովին այլ կերպար կլինի:

 

-Ինչպիսի՞ ֆիլմ է ստացվել:  

 

-Նախքան պրեմիերիան չեմ  կարող  խոսել այդ  մասին, բայց  կարող  եմ  ասել` հիացած եմ Ջիվանի կազմակերպչական ձիրքով և դերասանների հանդեպ մեծագույն ուշադրությամբ: Աշխատանքը   հետաքրքիր էր  ու բարդ:  Հանդիսատեսը ֆիլմը տեսնելու հնարավորություն կունենա 2016-ի մայիսին:

 


 

-Անմիջական  շփման  մեջ  եք   թատերական  ուղին   ընտրած  ուսանողների  հետ,  հանդիպումներ  եք  ունենում  նաև  բուհերում: Իսկ  ինչքանո՞վ  եք կարևորում  կենդանի  հաղորդակցությունն  արվեստագետի և արվեստասերի  միջև:

 

-Կենդանի շփումը շատ կարևոր է: Այդ շփման միջոցով հանդիսականը հանդիպում է  իր  ժամանակի ակտիվ ու տաղանդավոր արվեստագետներին, հարցեր տալիս,  բանավիճում, սիրահարվում կամ, գուցե` հիասթափվում: Մեկ էլ տեսար՝ այդ արվետագետներից մի քանիսը մնան` որպես ժամանակի էսթետիկական արժեք կրող անհատականություններ:

Իսկ  հանդիպումները բուհերում  ուսանողներն են կազմակերպում: Իմ պարագայում շատ հաճախ չի լինում, լինելու դեպքում էլ հետաքրքիր են անցնում, ոչ նման այն տաղտկալի հանդիպումներին, երբ ամբիոնի մոտ երկար-բարակ ճառում են, անհետաքրքիր հարցեր ուղղում  կամ տանում դեպի կենցաղային դաշտ: Ինչպես ֆիլմում,  այստեղ  էլ` ամեն վայրկյանը պիտի  լցնես   ու պահես  գրավչությամբ:

 

 

-Դասավանդում եք  Հայաստանի  թատերական գործիչների  միության  Լոռու մարզային բաժանմունքին կից  գործող դրամատիկական ստուդիայում: Ինչպե՞ս եք տեսնում նոր սերնդին:   

 

-Ստուդիայի սաների  առաջին քայլերում առայժմ հաջողություններ եմ տեսնում: Ինքս էլ փորձում եմ օգնել, որպեսզի անհատականություն դառնան: Հատկապես որ, գրեթե ամեն տարի, բարձր միավորների շնորհիվ` նրանք  կարողանում են զբաղեցնել թատերական բուհերի անվճար տեղերը: Ընդհանրապես, երիտասարդ արվեստագետի ապագան լուսավոր, բայց` փշոտ եմ  տեսնում:

 

 

-Մեր   հասարակության մշակութային  հետաքրքրությունը ինչպե՞ս եք գնահատում:   

 

-Դրական շարժ կա այդ առումով:  Ե՛ւ որպես գրող, և՛ որպես դերասան կարող եմ հավաստել, որ դահլիճները հիմնականում լեցուն են: Մարդիկ ավելի ակտիվ  են դարձել, օնլայն տարբերակով են կարդում, հաճախ  գրում  են  իրենց տպավորությունների  մասին: Մի կարևոր կորիզ կա, որ պահում է մշակույթը, հետաքրքրվում է արվեստով ու լի է կյանքով: Իսկ  հասարակության մի շերտ էլ ապրում է ուտելու համար՝ ստրկացած վաղանցավոր զվարճանքներին ու փողին:

 

-Ինչպե՞ս  է ապրում  այսօրվա  երիտասարդ  արվեստագետը: 

 

-Ես ապրում եմ մեր ժամանակների ուրախություններով ու ցավերով: Սիրում եմ կյանքը, մարդիկ առանձին-առանձին հրաշք են թվում: Ժամանակս օգտագործում եմ հնարավորինս ողջախոհ, երբեմն ծիծաղում` «Ամեն ինչ սին է» հոռետեսական եզրահանգնման վրա: Միայն ու միայն փողն է, որ հայ երիտասարդին բռնի կերպով իր կողմն է քաշում: Եթե հայ արվեստագետը նյութապես ապահովված լինի, շատ ավելին կարելի է սպասել նրանից:  Հայաստանն, այսօր,  արժանավոր զավակներ  ունի:               

                                                                               

                                                               Մարջան Չոբանյան