Պէյրութ. Երէկ գիշեր դարձեալ բախումներ գրանցուած են... Հայաստանի ժողովուրդը դրական վերաբերմունք ունի երկրի բանակին հանդէպ... Իսրայէլի մէջ դարձեալ ընտրութիւններ... Վիճելու արուեստը...
«Սփիւռքի երիտասարդութեան առողջ տարրը աւելի նպատակասլաց է...» Լիբանանահայ հայրենադարձ երիտասարդ Վարագ Գէօհիւլեան
«Սփիւռքի երիտասարդութեան  առողջ  տարրը  աւելի նպատակասլաց է...» Լիբանանահայ հայրենադարձ երիտասարդ Վարագ Գէօհիւլեան
30 Օգոստոս 2019 , 01:01

«Արեւելք»ի հարցերուն կը պատասխանէ Երեւանի պետական համալսարանի ուսանող լիբանանահայ Վարագ Գէօհիւլեանը.


-Ի՞նչ պայմաններու տակ որոշեցիք ձեր ուսումը Հայաստանի  մէջ  շարունակել:


Լիբանանի մէջ առիթ չունենալով անասնաբուժութեան մասնագիտութիւն ստանալու, ակամայ մէկ տարի յաճախեցի LAU համալսարանը,  դառնալով  առեւտրային կառավարման   ոլորտի  (Bussiness management) ուսանող: Երբ առիթը ունեցայ անասնաբուժութիւն ուսանելու Հայաստանի  պետական Ագրարային համալսարանին մէջ, որոշեցի   տեղափոխուիլ եւ երազանքս իրականացնել: Պէտք  է նաեւ նշեմ,  որ  ՀՀ սփիւռքի նախարարութիւնը առիթ տուաւ անվճար ուսանելու:

Հայաստանի մէջ ուսանիլը ունի շատ առաւելութիւններ, թէ՛ նիւթական, թէ ալ ապահովութեան առումով:

 

-Արդեօք այդ որոշումը առնելէ ետք երբեւիցէ զղջացի՞ք:

 

Ոչ, բնաւ չզղջացի, որովհետեւ մանկութեանս երազանքը կը կատարեմ եւ հայրենիքիս աւելի մօտէն կը ծանօթանամ: 

 

-Հայաստանի  եւ  Լիբանանի     կրթական  համակարգերուն  միջեւ  ակնյայտ    տարբերութիւններ կա՞ն։ Այդ առումով դժուարութիւններ ունեցա՞ք:


Հայաստանի կրթական համակարգը Լիբանանի կրթական համակարգէն կը տարբերի, աւելի նուազ  ճիւղեր ունենալու  տեսակէտէն: Սկզբնական շրջանին կարգ մը դժուարութիւններ ունեցայ, որովհետեւ ուսումս արեւելահայերէնով էր, բայց դիւրութեամբ կրցայ յաղթահարել այդ դժուարութիւնը, որովհետեւ մայրենի լեզուս է:

 

-Ինչպէ՞ս էր ձեր շրջապատին արձագանգը եւ ինչպէ՞ս ընդունեցին ձեզի, ըլլայ ուսուցչական կազմը կամ դասընկերներու միջավայրը:


Առաջին օրէն  իսկ , դասընկերներս զիս կը քաջալերէին, որ Հայաստան եկած եմ ուսանելու եւ ամէն ճիգ ըրին, որպէսզի  օտար չզգամ: Իսկ դասախօսները յաւելեալ ժամանակ տրամադրեցին  ինծի՝ լեզուական եւ ուղղագրական տարբերութիւնները բացատրելու համար:

 

-Տարբերութիւններ կը գտնէ՞ք այսօրուայ Հայաստանի նոր սերունդին եւ սփիւռքի մէջ ապրող երիտասարդութեան մտածելակերպին մէջ:


Ցաւով    պիտի ըսեմ, որ սփիւռքի մէջ  ծնած- մեծցած երիտասարդներու կարեւոր խաւ մը կայ, որ աւելի հայրենասէր է, քան Հայաստանի մէջ ծնած  երիտասարդներէն շատ-շատերը։ Այս մէկը   չարութեամբ  չէ որ կ՚արձանագրեմ, այլեւ կը ներկայացնեմ, որպէս   փաստ, երեւոյթ մը, որուն  պատճառներուն մասին պէտք է  բոլորս ալ  մտածենք։ Սփիւռքահայ երիտասարդը իր առջեւ նպատակ   դրած է  Հայաստան հաստատուիլը, քան հայրենիքի մէջ ապրող  երիտասարդներէն    շատ-շատերը, որոնց համար  գերագոյն նպատակ  դարձած է Հայաստանէն  հեռանալը։

 

-Կ'ըսեն, որ Միջին Արեւելքի   երիտասարդութեան  մեծամասնութիւնը նպատակ ունի Հայաստան փոխադրուիլ: Արդեօ՞ք այդ մէկը մօտ է իրականութեան: Ի՞նչ է ձեր կարծիքը:


Միջին Արեւելքի երիտասարդութիւնը արդէն իսկ սկսած է փոխադրուիլ Հայաստան եւ վստահ եմ, որ  այդ թիւը պիտի շատնայ։ Խօսքը անշուշտ  միայն ուսանող  խաւին մասին չէ,  այլ   նաեւ աշխատող  խաւին  մասին  է։

Իսկ  սպասուած  տեղաշարժին  հիմնական    պատճառը  Միջին Արեւելքի մէջ կը տիրող  անկայուն   եւ անհեռանկար   վիճակն է...։

 

-Եթէ Հայաստանի երիտասարդութիւնը առնենք որպէս մէկ ամբողջական գործօն, որուն մէջ կան  սփիւռքահայեր եւ արցախցիներ, ինչպէս նաեւ Հայաստանի տարբեր շրջաններէն Երեւան հաստատուած երիտասարդներ, ի՞նչ է այն դրուածքը, որուն  շուրջ   պէտք է  այդ  երիտասարդութիւնը   համախմբուի, լուծելու  համար  հայութեան  առջեւ   ծառացած   հիմնական խնդիրները։


Սուրբ երրորդրութիւն՝ Հայաստան, Արցախ, Սփիւռք, պէտք է միասնական ըլլան, իրար յարգեն, իրար  հետ կարծիք փոխանակեն, որպէսզի հայ ազգը միասնական ըլլայ, ամուր եւ անկոտրում ըլլայ, որովհետեւ միութիւնը զօրութիւն է:

Ներքին խնդիրներ չունենալով, վստահ եմ,  որ  կը  կարողանանք  ազատ անկախ եւ միացեալ հայրենիք մը  կերտել։

 

Լրահոս
Ամենաընթերցուած
Օրվա
Շաբաթվա
Ամսվա
One of the world's oldest civilizations, Armenia once included Mount Ararat, which biblical tradition identifies as the mountain that Noah's ark rested on after the flood. It was the first country in the world to officially embrace Christianity as its religion (c. A.D. 300).In the 6th century B.C. , Armenians settled in the kingdom of Urartu (the Assyrian name for Ararat), which was in decline. Under Tigrane the Great (fl. 95–55 B.C. ) the Armenian empire reached its height and became one of the most powerful in Asia, stretching from the Caspian to the Mediterranean seas. Throughout most of its long history, however, Armenia has been invaded by a succession of empires. Under constant threat of domination by foreign forces, Armenians became both cosmopolitan as well as fierce protectors of their culture and tradition. Over the centuries Armenia was conquered by Greeks, Romans, Persians, Byzantines, Mongols, Arabs, Ottoman Turks, and Russians. From the 16th century through World War I, major portions of Armenia were controlled by their most brutal invader, the Ottoman Turks, under whom the Armenians experienced discrimination, religious persecution, heavy taxation, and armed attacks. In response to Armenian nationalist stirrings, the Turks massacred thousands of Armenians in 1894 and 1896. The most horrific massacre took place in April 1915 during World War I, when the Turks ordered the deportation of the Armenian population to the deserts of Syria and Mesopotamia. According to the majority of historians, between 600,000 and 1.5 million Armenians were murdered or died of starvation. The Armenian massacre is considered the first genocide of the 20th century. Turkey denies that a genocide took place and claims that a much smaller number died in a civil war.read more: Armenia: Maps, History, yerevanvideo.com Geography, Government, Culture